Thursday, April 14, 2011

选举打油诗四首

我们:

白毛吃钱你不说,
反怪我们很罗嗦;
除非你也拿很多,
不然为何不敢说。

人联:

你们吃饱没事做,
每晚站着听讲座;
要钱要礼来找我,
只要把票投给我。

白毛:

这次选举真奇怪,
华人选区实在坏,
首相催我快下台,
我却还想继续赖。

出钱的大商人:

选举总是很悲哀,
钱流似水特别快;
别人骂我做买卖,
想想真是太无奈。

3 comments:

  1. i read to my parents this post, and my dad said very good, he asked me to type into his mobile and he wanna send to his friends. haha/...

    ReplyDelete
  2. our new political editor, mr Kuek??

    ReplyDelete
  3. no choice... since i'm here in sarawak at this critical time...

    ReplyDelete

Followers